Brev:
Er det sværere at introducere skemad?
29. november 2012
Alder:
5 mdr.
Er det sværere at introducere skemad?
Hej Igen,
Jeg glemte lige et spørgsmål i mit forrige brev.
Har du erfaringer med, at det er sværere at introducere grød og mad, når barnet er vant til at få flasken sovende?
Jeg tænker, at han måske forbinder spisning med, at det skal foregå sovende??
Glæder mig til at høre fra dig.